Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 26 mars 2012 08:14

Godmorgon.


Ny vecka. Igen. Vad tiden går! Det är vår och solen värmer lagom. Vinterkläderna har lagts undan och tunnare jackor, vårskor och kläder har plockats fram. Jag älskar att "städa bort vintern" och dra in ny luft i lungorna.


Idag börjar även en sån där bra vecka. En sån där måndag då jag får hämta hem min lilla prins efter skolan. Jag antar att han har mycket att berätta då han spenderat torsdag - söndag hos sin morfar. Min unge är en riktig morfarunge!! Så han är nog mer än nöjd med veckan som gått. Ett stockholmbesök har han hunnit med också, så det ska bli spännande att höra hur det har gått :) Det efterlängtade besöket på naturhistoriska museét!


Men innan jag ska hämta hem honom så har jag massor av plugg att göra! Saker jag lagt lite åt sidan ska göras färdigt idag. Nu är det bara två månader kvar i skolan, sedan tackar jag för mig!


Dags att sätta igång med plugget om jag ska hinna bli färdig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards