Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

inställt besök, barnvagnsköp och stockholm.

Av Linda Lindqvist - 23 mars 2012 08:49

Godmorgon.


Sitter här med kaffekoppen och försöker att inte deppa ihop! Jag hade en tid bokad hos frissan idag klockan 10, men hon ringde för en stund sedan och behövde ändra tiden tills den 3/4 för att hon är sjuk idag. Åh, jag vill inte vänta så länge!

Men vad gör man? Jag kan ju inte åka hem till henne och slita upp henne ur sängen.. trots att jag skulle vilja!


Igår var vi iallafall i Stockholm på sjukhuset med Hugo. Sjukgymnast, läkarbesök och provtagning! Det gick utmärkt. Hugo brukar alltid ha emlaplåster (plåster som bedövar huden) i armvecket inför provtagningen. Det ska sitta på en timme innan. Men igår ville han inte ha det.. "jag är ingen fegis längre!!" Haha. Och bra gick det. Min lilla tuffing!

Stannade i uppsala och åt på MAX innan vi for hemåt igen.


Mamma släppte av mig hos barnmorskan där Matthias var. Föräldragrupp stod på schemat!

Mammsen körde upp Hugo hem till pappa där han spenderade natten då som åker till Stockholm idag! Nu trivs nog Hugo galet bra! Att få tillbringa en massa tid med sin morfar.


Igårkväll åkte vi och köpte barnvagn också!

Det blev en Emmaljunga Edge Duo combi, och den är kanonfin!! Bild kommer på den också.

Nu är det snart bara lilltroll i magen som saknas :) Lite småfix ska inhandlas såklart, men det väntar vi med tills det börjar närma sig! Jag vaknade av sparkar idag.. låg och kände på magen en bra stund innan jag klev upp och jäklar vilket håll igång det är där inne!

Mammas & pappas lilla vilde!

 



 
 
Louise

Louise

23 mars 2012 09:32

Sån barnvagn har jag också, jätte nöjd! :)
& snygg :)

http://l-a.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards