Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2012 15:14

Hej & hå!


Tänkte börja med att berätta att jag har gjort kategorier i bloggen. Jag har just nu bara lagt till kategorierna "Graviditeten" och "Vardag", men det kommer nog att dyka upp några flera. Det är ju inte direkt så att jag är någon affärskvinna som reser jorden runt, och inte shoppar jag som en dåre heller.. så det blir liksom inte så många olika kategorier ;-)


Så.. ikväll ska jag fan ta och knäppa lite nya bilder på magen. Jag och Matthias säger jämt att nu ska vi knäppa, men det blir inte av! Jag måste skärpa mig. Jag vill ju ha någonting att se tillbaka på sedan! Så nu ska det bli ändring.

Dock så känns magen mindre nu. Vet inte, men många säger att runt ultraljudet så kan magen "sjunka ihop" lite och bli mindre, och sedan säger det poff så blir den stor igen! Jag vet liksom inte så mycket, eftersom jag var i vecka 23 när jag fick reda på graviditeten med Hugo. Vi får väl seeee helt enkelt! :)


Vill även försöka få upp lite på väggarna idag! Det ser skit tomt ut och tråkigt.

//

Ovido - Quiz & Flashcards