Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 8 mars 2012 08:54

Morr'n!


Gårdagen var kanon! Träffade en barndomskompis som jag hängt ihop med i mååånga år i valbo igår för att fika & prata. Jätte trevligt! Vi var verkligen ihopklistrade som barn, och det som är så roligt är att hon också är gravid :)

Vi pratade om allt möjligt, gick omkring och kikade i affärer och jag kunde verkligen inte hålla tassarna i styr. Två bodys, två par små strumpor och ett par byxor till lillräkan fick följa med hem! Och så lite smått och gott från IKEA.


Just nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart sätta igång att göra mig iordning. Mamma kommer och hämtar upp mig, så ska vi ut på äventyr. Sedan ska jag hem och plocka och städa undan, och invänta Matthias. Klockan 15 ska vi befinna oss hos barnmorskan för att gå på föräldragrupp! Ska bli spännande :) Det ska pratas om förlossning, smärtlindring, tiden efter förlossningen och lite sånt. Dock känns förlossningen sååå långt borta! Jag går in i vecka 18 imorgon.. men snart har ändå halva tiden gått! :)


Om 1½ vecka ska vi in til Gävle och göra ultraljud också. Igår (efter över 7 år) så ramade jag in två av Hugos ultraljudsbilder & ska sätta upp dom och två av lillräkans bilder på väggen.


Nu ska jag dricka upp kaffet och dra på mig lite kläder och försöka få någon rätsida på skatboet i skallen!


//

Ovido - Quiz & Flashcards