Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 6 mars 2012 10:20


Men är han nå go' då?

Lillhjärtat, det där var inte igår :) 

Av Linda Lindqvist - 6 mars 2012 08:35

godmorgon!


Nu var det ett tag sedan igen! Och jag ska inte säga att jag inte har haft tid, för hela helgen har gått åt till att slappa omkring hemma och knappt gått utanför dörren - ja, det har varit fint väder men jag han't örka!


Vad händer? Både lite och mycket! Hugo åkte hem till pappa sin igår och det blir liksom så fel dom första 2 dagarna han är där. Det blir för lugnt, det blir för tyst. Förvirrande, liksom. Vill ju kliva upp och skicka iväg honom till skolan, göra frukost åt honom, ge honom en godnatt kram. Nä, det blir helt enkelt trökigt utan honom!

Men han lär ju vara med far sin också, annars skulle dom väl explodera av längtan efter varandra ;-)


I helgen så kände jag och Matthias små buffar på magen! :) Det känns så verkligt när det börjar röra sig! Och om mindre än två veckor så ska vi göra ultraljud! Det är nog bland det häftigaste som finns, att få se sin lilla krabat där i magen. Men vi ska inte ta reda på kön.. det brukar visa sig vad det är när h*n kommer ut ;-)


Igår fick jag ett ryck och började baka kanelbullar! Och ja, dom blev faktiskt skitgoda!!

Sedan for vi iväg till valbo för att hjälpa svärmor och svärfar som hade fått krux med bilen. Så det blev till att bogsera hem dom, och sedan fika lite och sedan hem och laga mat.


Idag? Jag ska snart sätta igång och göra mig iordning för dagen och äta frukost! Sedan kommer Louise och lilla Lucas hit på lite kafferep :)


//

Ovido - Quiz & Flashcards