Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 1 mars 2012 19:42

Gooodkväller!


Här hemma är det minsann lugnt och tyst.

Matthias kröp ner i säng efter maten då han var supertrött. Hugo har precis duschat och har nu stängt in sig i sitt rum för att leka.. själv är jag sådär kvälls slö & har gått omkring för att plocka och fixa lite. Startat en diskmaskin, förberett en maskin tvätt tills imorgon (vill inte att hjärtat ska vakna), torkat och grejat litegranna..


Det hade gått jättebra på utflykten idag. Hugo var nöjd med dagen! När han kom hem så slängde vi ihop lite kladdkakemuffins (supergoda!) och inväntade mammsen som skulle komma för att kika in nya lyan, och så har jag inte träffat henne på ett tag då hon befunnit sig i Spanien.. så hon hade med sig lite roligheter hem till mig, Hugo & bebis :)

 


Nu har vi tagit helg!

Hugo åker hem till pappa imorgon.. dom hade smsat igårkväll & kommit fram till det. Så vad morgondagen bjuder på återstår att se. Känner för att möla ner mig i soffan med lite tända ljus, filmer & en påse godis från hemmakväll!

Det låter väldigt lockande.. och så en lååååång sovmorgon på lördag! Fast ja, jag kliver upp före 8.00 ändå.. hmpf.


Näe, nu ska jag knöla ner mig i soffan & bara knö!

Ovido - Quiz & Flashcards