Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

latjävel!

Av Linda Lindqvist - 18 februari 2012 10:34

Hej å hå!


Imorse vaknade jag utan någon Matthias i sängen. Han är på Rally (hahaha!).. gud, vad trökigt! Istället vaknade jag av att Hugo knackade på dörren & sa godmorgon. Huh? Har han aldrig gjort förr! Han kom in och gav mig en kram & rusade sedan iväg till tv:n. Det är gött att vakna så & det får gärna ske vareeeenda morgon! Det kör vi på!


Så. Lördag. Perfekt dag för att lalla omkring och inte göra något vettigt. Jag knallar omkring i min kalsongblå morgonrock och tofflor, Hugo går omkring i sin lila randiga onepiece och ser allmänt nöjd ut. Skönt! Men något vettigt måste vi ändå göra. Packa, rensa och fixa vidare. Blir liksom aldrig färdigt känns det som. Man samlar på sig så jävla mycket skit under åren! Varför har jag 5 stekspadar, tillexempel? Onödigt som fan.


Ikväll ska jag plugga också. Skitkul! Men veckan som kommer är proppfull av annat att göra, så jag är tvungen att spendera helgkvällarna till plugg.


Får se om lillasyster kommer förbi och hälsar på sedan.. och imorgon kommer mammsen och hälsar på!


Har kommit fram till att jag måste börja promenera igen! Förr promenerade jag varje dag MINST en timme. Eller förr och förr, det var inte så länge sedan. Men jag har bli'tt så lat! Måste hitta någon som har lust att promenixa med mig oxå!


Nu ska jag stoppa ner junior i ett bad.. sedan dricka kaffe & se allmänt dum ut.

 
 
Johanna

Johanna

18 februari 2012 17:10

Hallå, låter kanon mys! Hoppas ni blir PACKADE snart då! ;p Vi pular och donar här också!... Äntligen har vi fått prelemenärt datum :-) Får småbörja redan nästa vecka ;) Wohoo!!

Traskar gärna någon promenad med dig! ;) Är ute med hundarna i alla fall så du får gärna sällskapa med oss!

Nu ska vi mysa vidare här hemma!
Kram

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards