Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Linda Lindqvist - 11 februari 2012 10:43

Morr'n!


Har varit jätteseg dom senaste dagarna. Yrsel, dundrande huvudvärk och klen i kroppen. Var sängliggandes i två dagar, men har lyckats "bli som folk" igen, så gott som. Pratat lite med barnmorskan dom råder mig till att vila pga både det ena och det andra. Tur att hon inte såg mitt leénde genom telefonen - jag har inte tid att vila riktigt nu. Men jag ska naturligtvis göra så gott jag kan. Både för min egen skull och för lilltroll i magens skull.


Igår hade jag en väldans mysig dag! Jag var först hem till Angelica för att fira hennes äldsta dotter Emilia som fyllde 6 år igår! Sedan avslutades kvällen på MAX tillsammans med hjärtat. Behöver jag säga att jag var proppmätt efter dagen?


Två små ynka veckor kvar till flytt! Det ser ut som helvete här hemma nu, så jag vill bara komma iväg! Nytt och fräscht. Och i den här lägenheten ska dom riva hela badrummet dagarna efter att jag flyttat, så att slippa städa ur badrummet är ju ett förbannat stort plus! Det är så trökigt.

Sitter och kikar på lite nya möbler som behöver bytas ut så småning om. Vill handla massor nu! Men man lär väl tänka sig för och prioritera litegrann, antar jag ;-)


Idag spenderar jag kvällen (14.00-22.00) inne i Gävle på praktiken. Det kommer att bli en tuff vecka & jag kommer inte att ha allt för mycket tid för Hugo :-( Dock har vi hela helgen tillsammans och ska bara njuta. Han ska även få hjälpa till att packa ihop sitt rum innan han åker tillbaka till pappa sin, eftersom det är sista veckan han spenderar i den här lägenheten. Är glad att jag har Matthias som hjälper mig med Hugo när schemat kör ihop sig för mig!

 

Jag är alltid glad att jag har mina två! För utan dom, så vore det liksom inte värt att göra ett smack!


Näe, nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig iordning.

Ovido - Quiz & Flashcards