Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linda Lindqvist - 1 februari 2012 10:57

Hej & hå!


Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och ringer lite samtal.

Har ringt och sagt upp hemtelefonen som bara är onödig då jag knappt använder den. Och så ska jag ringa com hem för att få kanalerna flyttade, och bredhand2 för att få internet i nya lyan! Hoppas även att hyreskontraktet kommer i brevlådan idag så jag kan adressändra! Mycket som ska fixas! Men det är lite kul också.


Har väl missat att berätta, men om tre veckor flyttar vi!

En stor, helt nyrustad lägenhet med 4 rum&kök! Lägenheten är suuuuuuuperfin!! :)


Väntar även på att min handledare från praktikplatsen ska ringa upp.

Börjar min praktik inom ämnet Sjukvård nästa vecka! Ska bli superspännande! :)

Jag ska vara på AVA (akutvårdsavdelningen) och jag ser verkligen fram emot det. Stod och velade mellan AVA och akuten, men det fick bli AVA då jag tror att jag kommer att trivas bättre där.


Håller även på att packar och rensar i skåp, lådor, skrubb, garderober.. ja, överallt! Har insett att om man inte använt vissa saker på tusen år, så behöver jag inte ha kvar skiten heller! Så massor av grejer och kläder ska väck!

Och Hugo är kanonduktig på att hjälpa mig! Han ser fram emot flytten han också :)


Nu ska jag dona vidare!

Skapa flashcards