Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

mysig kväll!

Av Linda Lindqvist - 26 januari 2012 08:39

Godmorgon!


Har legat vaken en bra stund i sängen i hopp om att somna om, men icke!

Gav upp & knallade upp för att slå på kaffe och kika på nyhetsmorgon istället.


Igår hade vi en jättemysig kväll! Åt supergod mat på Church street & gick sedan på bio och såg Hamilton.

Dock så tyckte både jag och Matthias att filmen var ganska kass! Men det var skitsamma. Vi hade en supermysig kväll tillsammans ändå! :)


Idag är jag ledig! Så igår ringde jag till frissan och bokade en tid & fick en tid så snabbt som idag klockan 13.00, så då ska jag äntligen fixa till risbusken till hår! Vet inte hur länge jag har sagt att jag ska till frissan, men igår fick jag nog!


Åh. Jag sitter och väntar på besked angående något som jag sååååååå gärna vill! Får besked senast tisdag, men det kan komma tidigare. Och jag hoppas att det gör det! Vad det är, det berättar jag på tisdag isåfall!

 


Nu ska det drickas kaffe & fixas!

Tjing sålänge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards