Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Linda Lindqvist - 14 januari 2012 21:14

Godkväller!


Dagen idag har väl varit.. sisådär! Vid lunch så ville Hugos pappa låna Hugo ett par timmar för pulkaåkning & utelek. Då tog jag en promenix i finvädret hem till Angelica för kaffe & skitprat.


På eftermiddagen kom junior hem igen & vi tog oss en promenix ner till ICA för att köpa det självklara lördagsgodiset.

Väl hemma igen så bakade vi bananpaj.. helt galet gott. Med samma smak som friterad banan, som finns på kinaresturanger! Serveras med gammeldags vaniljglass. Mmuumms! Jag & Hugo tröck i oss en hel del & hamnade sedan på varsin sida av soffan framför tv:n.


Hugo sitter & tittar på gladiatorerna och ska få se färdigt på det innan det är dags för nattning. Samma gäller för mig, jag är supertrött! Behöver sömn.. veckan som kommer blir tuff! Men rolig också med lite kursstarter.


Idag går jag in i en ny graviditetsvecka. Det är spännande, allting! Tröttheten börjar gå att hantera nu.. och förhoppningsvis går den där extrema tröttheten över snart. Normaltrött kan jag ta!

Hugo pratar om lillräkan i magen. Han väntar med spänning! Förklarade idag att jag är hemskt trött & seg just nu för att räkan växer i magen.

"Det blir bättre när bebisen kommer ut, mamma. Då kan ju jag hjälpa dig!"

Charmiga unge! Som jag älskar dig!

 


//

Ovido - Quiz & Flashcards