Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

känsla för helvete.

Av Linda Lindqvist - 12 januari 2012 17:59

Kväll.


Dagen idag har varit inprincip allt annat än bra. Varför behöver jag inte gå in på.. men jag är bra trött på strul nu! Det börjar bli lite trökigt att alltid snubbla omkring när man som mest måste stå stadigt på benen.

Men snart så ska det väl börja flyta på. Hoppas hoppas!


Hugo tog med sig en kompis hem efter skolan, så dom har lekt fint här tills för 1 ½ timme sen! Nu är det bolibompatajm och vi har ätit och donat. Om två timmar är det nattning som gäller och jag hoppas att det blir lika lätt ikväll som det varit dom senaste två kvällarna.

Själv ska jag sätta mig och skriva en uppgift till sjukvårdskursen. Sedan blir det bums i säng för mig också.


Imorgon är det också äntligen fredag! Vad vi ska roa oss med i helgen är oklart. Fredagsmys imorgon med tacos, och avsluta kvällen i soffan med popcorn & chips.. naturligtvis! Men annars så vette tusan.


Nä, dags att ta tag i disk & fix!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards