Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

onsdagmorgon.

Av Linda Lindqvist - 11 januari 2012 07:32

Godmorgon!

Sitter med morgonkaffet som går i skapligt idag iallafall. Lyckliga jag!


Igår när Hugo slutat skolan så åkte han iväg med morfar sin på marangoni för att fika. Han är en riktig morfar-unge & trivs alltid som fisken i vattnet tillsammans med morfar sin. Det är jag glad för :)


Igårkväll skulle vi prova en ny taktik vid nattningen. Vi har haft jätteproblem att natta Hugo och det tar ofta flera timmar innan han somnat. Jag gick och gruvade mig inför kvällen hela dagen.. klockan blev nattningstid, jag garderar mig och förbereder mig på en sjuhelvetes kväll, eftersom det tar ett tag innan han vant sig med dom nya rutinerna.

Men vad händer? Jo.. ungen säger godnatt & tvärsomnar!

Vart är kriget? Alla timmar jag ställt in mig på att få sitta vaken?

Typiskt. Men man ska inte ropa hej ännu, det är en kväll ikväll också!


Nu ska Hugo snart traska iväg till skolan. Jag ska dricka upp kaffet & fixa lite här hemma.. måste passa på innan tröttheten kommer och tar över igen! Vilket jag antar kommer att ske snart.


Vad vi ska hitta på i eftermiddag har jag ingen aning om. Det visar sig!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards