Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Linda Lindqvist - 10 januari 2012 07:07

Morr'n!


Gårdagen gick bra. Hittade till skolan i Gävle & det gick fint.


Efter skolan for jag hem för att hämta junior på skolan, sedan hem. Väl hemma så kom mamma, Peter och Ida förbi för att fika och fira Matthias. Folket avlöste varandra igår, men det blev ändå lungt och skönt! När mamma och dom hade åkt så kom Matthias föräldrar över. Sedan pappa och Christel. Och sist så kom Angelica! Så det blev en lång dag.


Idag är jag grymt trött. Precis som vanligt. Har varit sov-trött konstant hela dagarna dom senaste två-tre veckorna. Inte sådär morgontrött som ger med sig med dagen. Nej, jag vill bara sova! Jag hoppas det ger med sig framåt i graviditeten.

Jag har även börjat må lite smått illa på mornarna. Tidigare kunde det bli en stund på eftermiddagen, men nu har det satt igång på morgonen. Morgonkaffet är bara att glömma idag "/


Meeeeen, det kommer något gott utav det hela! :) Så det är värt allt tok.

 


 Idag är jag ledig. Jag ska iväg till studievägledaren och ta en diskussion med henne, om illamåendet ger med sig. Annars ringer jag på hennes telefontid istället! Hon har lyckats ställa till det.. igen!


Nej, nu ska jag se till att Hugo får i sig frukost & får på sig kläder!

//

Ovido - Quiz & Flashcards