Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda Lindqvist - 9 januari 2012 07:20

Godmorgon.


Jag är så grymt trött! Sista gången jag tittade på klockan inatt så visade den 04.16 Jag ville bara gråta! Tredje natten som jag ligger och vrider mig i 4-5-6 timmar utan att kunna somna. Inatt var det dock olidligt. Grannen bredvid fick för sig att använda hammaren vid 02-tiden inatt. Jag är så trött på grannfan! Och vi förstår ju naturligtvis inte varandra heller, så jag ska ringa Sandvikenhus nu på morgonen och höra vad jag ska göra.


Jaja, idag är det måndag & den efterlängtade vardagen är här. Så innerligt trött på lov

Idag ska jag ta 10.30 bussen in till Gävle. Ska köpa en födelsedagspresent till Matthias, och sedan ska jag vara i skolan 12.45 på kursintro i Gävle. Spännande!


När jag slutat ska jag hem och hämta junior, sedan ska vi fira Matthias som fyller 24 idag!

 


Nu ska jag dricka kaffe & försöka äta lite frukost.

Skapa flashcards