Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda Lindqvist - 7 januari 2012 17:55

Hallådär!


Nu var det ett tag sedan jag kladdade ner några ord i bloggen. Så idag fick jag en tillsägning av Angelica att uppdatera bloggen så hon har något att läsa! Som om hon inte vet allt om mig och mitt liv redan? ^_^


Så. Sist jag uppdaterade var innan nyår. Det har hänt lite smått & gott sedan dess! Jag och Hugo har haft våran lediga vecka tillsammans. Vi har visserligen inte gjort särskillt mycket intressant. En sväng till valbo (Toy's R' us) för att handla leksaker för Hugos julklappspengar han fick av morfar sin.. typ. Det är väl vad som hänt! Annars har vi varit hemma och slappat omkring i morgonrockarna tills eftermiddagarna!


Nu är Hugo hos sin pappa över helgen och kommer hem igen imorgon. Det har blivit så nu, att Hugo är hos sin pappa mer sällan pga att han har bytt jobbschema. Men han har flyttat grannhus med mig nu, så Hugo kan knalla iväg och hälsa på sin pappa då och då ändå. Så det känns bra! Och det känns fint för Hugo också.


Och.. kära folk..

Idag gick jag och Matthias ut med den härliga nyheten att vi väntar barn!

 

I mitten av augusti är lilla räkan beräknad att anlända. Vi är helt fantastiskt glada, hela lilla familjen!

Och Hugo blir storebror. Tänk.. liten blir så himlans stor!


Nu ska jag fortsätta städa litegranna. Älskling är hos Wall och umgås, så jag tillbringar lördagskvällen med städning, och avslutar den i soffan med chilinötter och burkcola! MUMMA!


Men först ska jag kuta ner & lämna en tidning till exet.

Tjingo!

Skapa flashcards