Direktlänk till inlägg 26 december 2011

julen är över

Av Linda Lindqvist - 26 december 2011 09:59

Godmorgon!


Julen är över & jag kan knappt vänta tills jag får stoppa undan julsakerna igen!

Antingen ikväll eller imorgon får det bli, jag tål inte att se dom.


Jag har iallafall haft en kanonjul, trots att jag varit riktigt sjuk.

Har fått allt jag önskat mig & ännu mera. Fått umgås med familjen & bara haft det mysigt.

Så jag är nöjd - riktigt nöjd.

Höjdpunkten var ändå igår, juldagen, då Hugo kom hem efter att ha firat julafton hos sin pappa.

Det blev paketöppning även här & han blev jättenöjd med allting.


Nu är det bara nyårsafton kvar, sedan är man tillbaka i vardagen igen.

Får se om jag drar mig in till valbo nu i mellandagarna och kikar lite. Börjar känna mig bättre i kroppen, så det är inte helt omöjligt. Men ikväll tror jag nog att jag går hem till Angelica & glor film, om jag fortsätter känna mig bättre.


Är såå glad över att jag inte var ute & härjade igår på juldagen också.

Pga stormen så måste det bara ha varit idioter som var ute! Herregud.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards