Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linda Lindqvist - 12 december 2011 07:16

Morr'n!

Ny vecka, nya tag.

Blir allt glesare mellan inläggen här, men det är som det är.


Helgen har varit lugn. Kvällarna har bestått av mys framför tv:n med gotta. Julgranen har kommit upp den också, så nu är det julkänsla här hemma! Igår blev det också en riktig julkänsla. Jag tog med mig Matthias och Hugo och drog hem till Angelica, Fredrik & ungarna för att baka & pyssla!

Så det blev pepparkaksbak, lussebullsbak, dricka glögg, äta julskinka, stoppa nejlikor i apelsiner, göra tomtar & smällkarameller. Ja.. en riktigt mysig kväll, alltså! :)

Knäppte lite bilder som jag delar med mig av sedan.. vet dock inte om dom blev så vackra då mobilkameran inte alls vill samarbeta med mig.


Måndag idag. Hugo sitter och tittar på julkalendern och ska sedan hoppa i kläderna och bege sig iväg till skolan. Sedan är det pappavecka "/.

Själv ska jag byta på sängar, tvätta & städa här hemma idag!


det gåååår inte att beskriva ! fyfan, vad lycklig jag är nu.

  

Ovido - Quiz & Flashcards