Alla inlägg den 8 december 2011

Av Linda Lindqvist - 8 december 2011 08:01

Morr'n!

Torsdag. Redan fredag imorgon? Vart tog den här veckan vägen, då?


Så.. Hugo är i skolan. Jag sitter med kaffekoppen i högsta hugg och har precis läst lite bloggar på bloglovin'. Vad smidigt det är, alltså! Slippa sitta och klicka sig igenom bloggarna jag följer för att titta om någon uppdaterat. Där kommer allt upp dirr! Jag följer 18 bloggar, så det är drygt att klicka omkring!


Idag är jag ledig, men måste läsa in mig och förbereda mig för redovisningen imorgon! Känns som att det kommer att gå bra. Ska även sätta mig och skriva reflektion om arbetet idag, så det blir färdigt.

Ikväll kommer Angelica och hämtar upp mig, så ska vi ta oss en tur in till köpis. Panduro öppnar där idag, så vi ska in och handla pyssel & doningar tills på söndag då vi ska ha pyssel/bak/mysdag!


Har införskaffat mig en onepiece nu också! Det är så grymt fult, men nu kan jag inte leva utan den! Så mysigt att lalla omkring i hemma  


 

Skapa flashcards