Alla inlägg den 6 december 2011

Av Linda Lindqvist - 6 december 2011 07:52

Morr'n!


Tisdagmorgon. Dagarna blir helt konstiga när Hugo kommit hem en dag tidigare + varit hemma en dag från skolan. Jag har måndag idag.. eller onsdag? Eller något. Inte fan har jag tisdag iallafall.


Igår åkte vi upp till mamma efter att Matthias slutat jobbet. Hugo fick leka med kusin Benjamin en stund & lycklig var han för det ^^. Trollungar! Fikade lite, pratade strunt & hade mysigt.. tills jag började känna mig klen som tusan & vi åkte hemåt. Suck! Men idag känns det bättre.


Hugo är i skolan idag. Själv ska jag plugga inför ett prov jag har imorgon. Och så ska jag ner på stan & fixa dom sista få julklapparna. Två små klappar kvar & jag vet redan vad som ska handlas, så det går fort & sedan är allt färdig. Så skönt! Nu väntar jag bara på en klapp som jag har beställt, sen är det bara att invänta julen!


I helgen ska det bakas, pysslas & drickas glögg/julmust tillsammans med Angelica & barnen! Ska bli så mysigt. Alla ungar och vuxna samlade!


Näe, dags att greja.

Ovido - Quiz & Flashcards