Alla inlägg den 5 december 2011

Av Linda Lindqvist - 5 december 2011 11:33

Hallådär!


Var ett tag sedan det blev något klottrat här igen nu!

Ska försöka sammanfatta dagarna lite kort.


I fredags var jag först i skolan för att plugga lite med två tjejer jag gör grupparbete ihop med. Därefter gick jag hem, donade ett tag och gjorde mig iordning för att trippa hem till David på fest. Var dock bara med en liten stund, drack en grogg och gick sedan hem för att slänga mig i sängen tidigt.


I lördags kom mamma och syster och hämtade mig klockan 9.00 för att åka till borlänge och handla julklappar. Så nu är alla julklappar färdiga, inprincip. Väntar på en julklapp som jag har beställt, och en ska jag fixa nere på stan i veckan. Sedan är allt färdigt! Guuud, så skönt! Näst på listan står en födelsedagspresent till pappa som fyller den 16:e.

På lördagskvällen gick jag hem till David på fest, igen. Kvällen blev jättelyckad med roligt folk & kvällen avslutades med utgång! Superskoj!


Igår mådde jag bättre än jag förväntat mig! Tassade omkring i morgonrock halva dagen, och på kvällen kom Hugo hem! När han skulle lägga sig så var han hängig, hostig och klen. Så idag är han hemma från skolan så att han får kurera sig & ta det lugnt. Han är lite hostig och snorig, men ingen feber och han är pigg. Trollunge!


När Matthias har slutat idag så ska vi åka upp till mamma och fika. Hon fyller år idag!


Så.. här är lite bilder från lördagen, det får avsluta inlägget :)


Jag & min andra halva <3

 


Lillis.

 


Danne.

 


Matthias, Flander, David & Lillis.

 


David.

 


Jag & Flander!

 


Matthias, David och jag på krogen.

 


Jag & David.

Helan och halvan ;-)

 

Ovido - Quiz & Flashcards