Direktlänk till inlägg 30 november 2011

something.

Av Linda Lindqvist - 30 november 2011 10:16

Hej & hå!

Klev upp imorse & kollade i ren tur mailen där det stod att lektionen var inställd idag. Så jag sov vidare en stund.


Så. Onsdag idag. Det är ett jäkla blåsväder ute, så det känns som att det kommer att bli en innedag idag. Pyssla och dona litegrann & hoppas på att paketet med gardiner från jotex kommer! Har köpt nya gardiner till köket, vardagsrummet och Hugos rum. Så om det plingar till i telefonen om att dom finns att hämta nere på ICA så blir det en trip dit, sedan stryka och byta gardiner. Det tar sån jävla tid bara, men fint blir det! :)


Annars så blir det inte så mycket mera. Jag & Matthias ska bara mysa ikväll! Vara tillsammans och bara vara.

[v]


Imorgon ska jag på bio tillsammans med Angelica och se Paranormal Activity 3. Som jag längtat!

Jag såg ettan tillsammans med Linda för ett par år sedan, och då blev vi så rädda att vi inte vågade gå utanför dörren på länge & nojjade oss för alla ljud som fanns omkring oss. Haha!

Tvåan såg jag för ett tag sedan, men den var värdelös! Så jag hoppas att denna är rent ut sagt vidrig!

Ska're va' så ska're!


Igår fick jag en kallelse till tandläkaren för Hugo. Han som knappt har några tänder kvar! Haha. Dom faller ur i jämna mellanrum & just nu har han två gluggar. Han har tappat 6 tänder sammanlagt. Plutten!

Måste ringa Rossa idag och få prata lite med plutt. Jag saknar honom så mycket!


Annars då? Det händer mycket omkring. Mycket bra och mycket att se fram emot! Planer smids och framtiden planeras till fullo. Det känns tryggt och bra, och jag vet precis vad jag vill. Ingen tvekan, inga om eller men. Allt känns kanon och jag trivs! Ikväll ska ännu flera planer smidas och det känns.. härligt!


Nu ska jag fylla på kaffekoppen & slå mig ner med lite plugg. Mindre trevligt, men det måste göras.


 

bild sen i lördags.

synd att man ska se så sne-vevad ut.

 
 
Linda

Linda

1 december 2011 10:05

hahahahahahahahahhaa men jag då jävla mupp :-D Usch ! Det där gör vi om snart det var grymt kul :-)

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards