Direktlänk till inlägg 25 november 2011

byggare bob

Av Linda Lindqvist - 25 november 2011 07:28

Morrn!

Fredag, efterlängtade fredag! Det är så härligt.


Sitter med kaffekoppen i vanlig ordning. Hugo kikar på barnprogram & ska snart bege sig iväg till skolan. Barnprogram, ja. Varför har dom så odugliga introlåtar till alla program? Som byggare bob.. låtjäveln fastnar ju på skallen & sitter kvar hela dagen. Känns mindre skoj att gå omkring och nynna på eländet.


Så.. fredag. Jag ska göra mig iordning och traska iväg till skolan jag också. Träffa gruppen jag arbetar tillsammans med i en uppgift. Efter det så ska jag ta mig en trip ner på stan. När Hugo slutat skolan så ska vi gå till ICA och hyra en film som han får välja. Ikväll blir det fredagsmys! Imorgon kommer han att spendera kvällen tillsammans med Matthias då jag ska iväg på tjejkväll, så vi myser som tusan ikväll.

 


Jag ska ta upp ljusstaks-jävlarna idag ändå. Kommer inte ha tid på söndag då vi ska iväg till Angelica & Fredrik och äta.


- - -

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards