Direktlänk till inlägg 30 september 2011

älskade unge .

Av Linda Lindqvist - 30 september 2011 12:05

Att ha kraften att va' stark, att ha vishet att va' klok.

Allt det där, det lär du dig tillslut.

Och på resan som du gör nu, dina frågor vill ha svar.

Det är du som väljer vägen, det är du som ger och tar.


Se himlen nu, öppna hjärtat - känn dig fri.

Var det livet lät dig bli.

En dag är du glad att du är du.


Du får lära själv att leva, ingen finns att ta din hand.

Med förtröstan, tro och tillit ska du växa från barn till man.


Och så lär du dig tillslut utav det du själv lär ut,

du tar din plats bland dom du håller av.

Sånt som du har drömt om, den längtan som du haft.

Se, du närmar dig ditt mål nu - tog dig dit av egen kraft.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards