Direktlänk till inlägg 30 september 2011

välkommen helg!

Av Linda Lindqvist - 30 september 2011 07:18

Godmorgon!


Äntligen är helgen här. Slippa ge sig upp i ottan och ge sig iväg, och få slappa omkring på morgonen utan att skicka iväg Hugo till skolan - underbart!


Igår var vi hundvakt åt Goldie och Colin, och idag kommer dom tillbaka igen då pappa och Christel jobbar kväll idag igen. Såå mysigt att ha gotrollen här!

 


Jag har, precis som många andra, tokfastnat för wordfeud! Haha. Jag är beroende! Matthias beroende började igår också när han låg förkyld & jävlig på soffan.. då tog han min telefon & började plippa med det där också, och hade svårt att lägga ifrån sig telefonen ;-) Det är ju skitkul! Någon mer som fastnat för det?


Idag ska jag plugga. Har lite arbeten som ska lämnas in och ska beta av allt som vi har just nu, så det blir tomt på pluggfronten innan nästa vecka! Skönt.

Jag ska också rensa i skrubben. Det ser ut som fan där inne och man kommer knappt in till tvättkorgen! En massa skit ska ner i källaren, och det ska jag greja idag också. Skulle behöva rensa i kökskåpen också, då Matthias höll på att få grejer i huvudet igår när han öppnade ett skåp ^_^.


Så jag har att göra idag, med andra ord!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards