Alla inlägg den 4 september 2011

Av Linda Lindqvist - 4 september 2011 17:07

Tjo!


Idag var vi på bio & såg smurfarna tillsammans med Granath & Donnie. Barnen gick kanonbra ihop och fann varandra direkt, vilket var superskoj att se :-)


Kom hem efter 15 och har städat sedan dess. Väntar nu på att golven ska torka, sedan ska jag fortsätta dona. Trevligt söndagsnöje ;P


Imorgon har jag fullt upp! Först till skolan på förmiddagen, sedan ska jag träffa en gammal barndomspolare, som även jobbar på Hugos skola :) Sedan ska jag eventuellt träffa Emma! Ska slänga iväg ett SMS till henne och höra hur det blir.

Sedan ska jag hem till älskling & dona lite så det är fint när han kommer hem imorgonkväll! Guuuuuuuuuuuud, vad jag saknar honom.


Fick precis ett wierd SMS av honom.

"Kan du köpa en runk-kall cola tills imorgon? Sådär kall så det är gott som det är skönt att runka!"

 


Någon som kan förklara för mig hur kall en cola ska vara då? Jag har liksom ingen aning. Antagligen jävligt kall.


Näe, fortsätta dona!

Ovido - Quiz & Flashcards