Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Godmorgon tisdag.

Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2011 07:45

Godmorgon!


Sitter med kaffekoppen i vanlig ordning.

Vad gjorde man utan morgonkaffe? ^_^


Har precis skickat iväg Hugo till skolan. Dom ska ha simskola på badhuset nu på morgonen. Simskola på tisdagar & idrott på torsdagar.. gäller att inte blanda ihop dagarna & skicka med fel kläder! ^_^


Jag ska pyssla lite hemma idag. Hugo kommer hem 13.30 när han slutar, sedan ska vi invänta mamma som kommer och hämtar upp oss efter 16. Blir en valbo-tur med inhandling av skor till mig och Hugo, och därefter en storhandling. Det ekar rätt bra i kyl/frys och skafferi här hemma, så idag ska det fyllas på!


Pratade med älskling igår också. Dom har det bra & härligt varmt.

Blev påmind om att hösten är påväg nu på morgonen. Solen är framme, men tusan vad kallt det är! Mysigt, kanske.. men lederna har börjat jävlas nu, så fort kylan kommer! Så nu är det dags att börja knapra mediciner för att kunna använda kroppen någorlunda normalt. Suck!


 


Imorgon ska jag på intro mellan 13.30 - 14.00 en snabbsväng till skolan bara.

På torsdag ska jag på intro på norrsätraskolan för vårdkurserna.

Skönt att komma igång!


Nu ska jag fixa & dona här, sedan skriva en handlingslista!


Ha en finfin dag!

 
 
Johanna

Johanna

30 augusti 2011 10:39

Då ses vi på torsdag!! ;)

kram

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards