Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2011 21:05

Godkväll.


Var som sagt in till valbo idag. Det blev ett par höstskor, gympaskor & vanliga tennisskor till Hugo. Jag hittade naturligtvis ingenting som dög!

Därefter storhandlade jag, så nu är det fullt i skåpen igen.


Nu sover Hugo sedan en timme tillbaka. Jag sitter & lyssnar på lite musik.

Jag längtar oerhört efter Matthias. Andra dagen han är borta, och två dagar har aldrig känts så långa. Jag tänker på honom hela tiden och saknar honom otroligt.

Jag älskar den mannen. Det känns i hela mig, i hela hjärtat.. att det här, det är äkta kärlek.


Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2011 14:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2011 07:45

Godmorgon!


Sitter med kaffekoppen i vanlig ordning.

Vad gjorde man utan morgonkaffe? ^_^


Har precis skickat iväg Hugo till skolan. Dom ska ha simskola på badhuset nu på morgonen. Simskola på tisdagar & idrott på torsdagar.. gäller att inte blanda ihop dagarna & skicka med fel kläder! ^_^


Jag ska pyssla lite hemma idag. Hugo kommer hem 13.30 när han slutar, sedan ska vi invänta mamma som kommer och hämtar upp oss efter 16. Blir en valbo-tur med inhandling av skor till mig och Hugo, och därefter en storhandling. Det ekar rätt bra i kyl/frys och skafferi här hemma, så idag ska det fyllas på!


Pratade med älskling igår också. Dom har det bra & härligt varmt.

Blev påmind om att hösten är påväg nu på morgonen. Solen är framme, men tusan vad kallt det är! Mysigt, kanske.. men lederna har börjat jävlas nu, så fort kylan kommer! Så nu är det dags att börja knapra mediciner för att kunna använda kroppen någorlunda normalt. Suck!


 


Imorgon ska jag på intro mellan 13.30 - 14.00 en snabbsväng till skolan bara.

På torsdag ska jag på intro på norrsätraskolan för vårdkurserna.

Skönt att komma igång!


Nu ska jag fixa & dona här, sedan skriva en handlingslista!


Ha en finfin dag!

Skapa flashcards