Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

yeah

Av Linda Lindqvist - 25 augusti 2011 15:35

Hoho!


Igår fick jag ett sms om att datorn hade kommit. Jippi! Dansade ner på ica och hämtade ut skiten, kommer hem & öppnar paketet och kliar mig i skallen. Något fattas? Aha, allt som ska vara i datorn.. det skulle vara två paket, alltså. Ner på ica & då visar det sig att det andra paketet kommer imorgon (alltså idag).

Varför blir man inte förvånad längre, tro?


Nu har jag hämtat ut resten av fanskapet & jag fattar (i vanlig ordning) inte ett skit. Inväntar Matthias som kommer och sätter ihop eländet sen.

Men jag förväntar mig absolut inte att skiten ska fungera, det brukar inte bli så.

Inte när man heter Linda Pernilla Otur och bor i BJ.


Anyhow.. imorse studsade jag i mjukisbrallor och gick dom långa 3 minuterna från Matthias hem till Lena för morgonkaffe & skitsnack.


Imorgon ska jag & Lena in till valboooow för att glo och shoppa.

Resten av helgen tillbringas med min fina älskling.


Du är allt.


Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.

Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.

Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.

All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.


  För du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr.

Du är där när natten skrämmer, du är där när dagen gryr.

Jag vill alltid ha dig nära, som när åren läggs till år.

Och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards