Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linda Lindqvist - 23 augusti 2011 09:47

Godmorgon!


Igår kväll tog jag med mig Matthias och knallade hem till Lena & Johan för att dricka kaffe. Vilket resulterade i att jag inte kunde somna igårkväll! Koffein för sent = inte OK!   Så klockan hann nog bli efter 4 imorse innan jag slog ihop mina blå.


Idag - ny dag & sol! Det gillar vi. Sitter hemma hos älskling & poppar lite musik och bara knör. Ska strax göra mig iordning för en trip ner på stan för att inhandla en födelsedagspresent till min fina Angelica som fyller år imorgon!

[v]


När hjärtat slutat så ska vi åka hem till mig & hämta lite grejs, kanske fixa med nya datorn om den kommer idag, vilket jag hoppas! Sedan handla & dona..


Nästa vecka börjar skolan för mig också. Jag ser faktiskt fram emot det nu.

Är trött på ledighet! Skulle bli galen av att bara gå hemma & tatta hela året.


Nej.. dags att göra mig iordning & hiva i mig lite kaffe.


 

  

Ovido - Quiz & Flashcards