Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Linda Lindqvist - 27 juli 2011 19:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 27 juli 2011 18:02

Godkväll!

Vi har haft en mysig dag!

Men jag börjar med gårdagen..


..Ida och Marcus kom hit runt 14-tiden. Jag knallade iväg till jobbet en timme senare och lämnade över Hugo i deras händer. Eftersom att jag inte ville ligga och trängas med Hugo i hans 90-säng efter jobbet då Marcus och Ida tog över sängen så tillbringade jag natten hemma hos Matthias.


Slutade 21.15 igår & tog då en trip förbi Matthias (Härmatis) där pojkarna satt och spelade spel. Tröttheten tog över & jag drog mig hem till Matthias och kröp ner i sängen med boken & somnade som en stock. Vaknade till när han kröp ner tillsammans med mig där på morgonkvisten.

Åh, så jag älskar den mannen!


Idag kom jag hem vid lunch & bytte av Ida och Marcus så dom fick åka hem & vila öronen inför nästa skift som blir imorgon! ;-)

Jag & Hugo har storstädat idag. Hugo storstädade sitt rum helt själv & var sååå duktig! Jag märker hur han växer och vilket ansvar han börjar ta. Han hjälper till, fixar, trixar och plockar undan efter sig! Liten blir stor.


Så. Imorgon är det kvällsjobb som gäller. Hugo ska dock ändå gå på fritids då hans lärare ringde och frågade om han kunde komma ändå, då dom ska iväg och bada om vädret tillåter. Så Ida hämtar honom på fritids imorgon vid 15.

Jag jobar 14 - 21.15


Hugo sprang precis ut en sväng, men ska in igen till 18.30 så vi kan börja göra kväller. När han har somnat så blir det en film för mig & slappa!

Storälskling är på lan tillsammans med grabbarna grus, så han får man väl inte se förän fredag/lördag ;-). Förhoppningsvis en tur imorgon då det är våran dag. Så det ska väl försöka fixas iaf! :)


Det var länge sedan jag kände såhär.

Du får mig att må så bra.

Ovido - Quiz & Flashcards