Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

myyyysigt.

Av Linda Lindqvist - 26 juli 2011 10:18

Morr'n!


Hade världens mysigaste kväll med min stora älskling igår!

..tack för det, min prins.


Idag tog vi sovmorgon allihopa! Eller ja, Matthias sover fortfarande ;P

Gött med sega mornar när man inte måste ge sig iväg svintidigt.


Idag står jobb på schemat. Dock en kortdag/kväll mellan 16.00 - 21.15 Helt perfekt! Hugo ska tillbringa kvällen tillsammans med lillasyster som kommer vara här med honom när jag jobbar. Efter jobbet blir det hem & ha lite kvalitetstid tillsammans med min fina syster! Ibland blir det bara "Hej i dörren" när hon kommer och jag går. Ikväll vill jag umgås med henne! :)


Imorgon är vi lediga & har inga som helst planer för dagen.

Har inte många jobbpass kvar nu innan det är över.

Idag 16 - 21.15

Torsdag 14 - 21.15

Fredag 7 - 16.

Sedan är det över för min del för i sommar & plugget sätter igång!

Halvtråkigt att slå sig ner vid skolbänken igen, faktiskt. Det är inte min grej! Men snaaaaart är jag färdig & slipper det där... för ett tag iallafall, tills det är dags att plugga vidare.


Nu ska jag hälla i mig kaffet & börja fixa lite här hemma.

Hugo ville dammsuga & torka golvet i sitt rum.. undra vad han är ute efter nu?

;-)


//


 
 
bella

bella

26 juli 2011 10:38

Heej fin blogg du har,
allt bra med dig :)?
Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.
följ mig gärna också :)
http://www.bloglovin.com/sv/blog/2604070/belladavis/follow

http://belladavis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards