Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Linda Lindqvist - 25 juli 2011 19:35

Hej & hå.

Dålig uppdatering, jag vet.. den, kommer & går litegrann, den där blogglusten!


Egentligen skulle Hugo åkt till pappa sin idag, men eftersom det är semestertider så är han min en vecka till - eller ja, iallafall tills på lördag, då åker han till pappa sin och blir där i två veckor.


Helgen som var så var Hugo hemma hos pappa och våldgästade hela helgen.

Hugo & morfar - det är ett team utan dess like, det! Det riktigt lyser i ögonen när han ska åka dit & han är galen i sin morfar! :)


Jag jobbar och står i. Jobbar sista skiftet för sommaren på fredag, sedan är det ett tag kvar tills plugget sätter igång!


Näe, nu ska jag invänta att lilleman somnar (ovanligt duktig och icke-trotsig idag!) sedan ska jag ta med mig Matthias och krypa ner i ett bad med honom, och så avslutar vi kvällen framför en bra film med ost&kex.


Åh, så jag älskar mina grabbar!

Ni är det finaste jag har. Vi tre tillsammans, är det bästa som finns <3

Av Linda Lindqvist - 25 juli 2011 05:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards