Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

när kommer nästa?

Av Linda Lindqvist - 19 juli 2011 14:12

Wöhöw!


Fan, vad trökiga vi har varit idag. Hugo har varit ut en vända på 1-2 timmar och härjat med grannpojkarna medans jag storstädade. En jävla fuskstädning för att jag helt enkelt inte orkade röva omkring med trasan överallt.


Var ner på ICA en tur och träffade en gammal bekant med stor mage o snart beräknad förlossning. Grattis!

Fick även, återigen, frågan om när det var dags för mig att skaffa ett syskon till Hugo. "Han är ju så stooooooor.. snart 7 år".

Men so what? Jag är ju så liiiiiiiten, snart 22 år. Jag hinner! Att Hugo är stor, det är värt att påpeka, men fan inte att jag fortfarande är en liten knodd som knappt fick tid att vara tonåring. Nänänä, ett till barn kommer när jag blir... vuxen.


Fick även frågan hur det känns att föda barn.

"Som att skita ut en 3-sits divansoffa".

Hon såg ganska skärrad ut. Hoppas jag inte gjorde henne allt för rädd.


Så.. nu ska jag fortsätta knö. Hoppas på ett besök av Angelica sen.


/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards