Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

kväller .

Av Linda Lindqvist - 25 juni 2011 22:15

Godkväll!


Gårdagen var mysig! Jobbade först fram till 12.15 & knatade sedan iväg till stensätra för att tillbringa kvällen tillsammans med Matthias & Sebastian. En mysig kväll, trots att jag var lite off efter en tuff dag på jobbet.

Fick somna i armarna på min älskade iallafall, och det är fantastiskt!


Gick hem vid lunch & förberedde mig för ett nytt arbetspass. Dagens arbetspass gick smidigt & bra utan några större hinder - tack och lov. Nu har jag varit hemma en timme & ska strax hoppa in i en dusch, därefter krypa ner i sängen och invänta klockan som ringer 05.20 imorgonbitti! Huga.

Men jobbar bara 07 - 13 imorgon.


Hugo åker hem till pappa sin redan imorgonkväll - och nu känner jag bara att jag kommer att längta ihjäl mig efter honom! Brukar alltid längta, men denna gång känns det värre än det brukar. Kanske för att jag knappt träffat honom på hela helgen. Är det såhär det kommer vara när det riktiga arbetslivet sätter igång?

Usch, säger jag bara.


Hugo är hostig & snorig. Vill bara ta över hans elände! Tycker så synd om honom.

Min fina.


Nej, dags att dejta duschen.. sedan studsa i säng, som sagt!


Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards