Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 21 juni 2011 11:44

Hej & hå!


Sitter här med en kopp kaffe & har precis avklarat storstädningen för den här veckan. Skönt.


Tur att Hugo är så stor & kan underhålla sig själv nu för tiden. Visst har jag en enorm bebislängtan ibland, men jösses vad bekväm jag har blivit. Hugo klarar sig själv & fixar det mesta själv. Inga blöjor, välling, ständig passning.. inget bära på, inget skrik. Dock har jag ändå svårt att acceptera och förstå att bebistiden sedan länge är förbi & att han börjar i första klass om två månader.

Liten blir stor - för stor.


Idag har vi inga planer än så länge. Ska ta och fixa lunch om en timme iallafall. Vi åt så sen frukost idag, så lunchen kan vänta. Sedan blir det en dusch & göra mig färdig. Därefter har jag ingen aning! Hugo leker väl med grannpojkarna hela dagen, skulle jag tro. Men jag då? Tråkigt att sitta inne när vädret är helt OK. Vi hittar väl på något. Ikväll kommer iallafall Matthias hit :).


Kanske ska slänga i en maskin tvätt?

Jo, det får bli så.


 

Hugo i Norge -sommaren 2010.

Skapa flashcards