Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

kvällkväll .

Av Linda Lindqvist - 20 juni 2011 21:24

Godkväll igen!


Det märks att Hugo har varit hos sin pappa en vecka.. han testar gärna mina gränser och ser hur långt han kan gå med trots och gnäll. Vilken otur för honom att hans mamma är envisare än honom!

 


Hugo ligger i sängen och vill inte riktigt somna. Själv ligger jag i min säng med datorn i knät och känner hur en stor sten lättat från mina axlar idag.

Mina föräldrar, deras sambos, min syster, min älskade Hugo, älskade Matthias och mina stjärnor till vänner - ni gör allt så mycket, mycket lättare.

 


När Hugo har somnat (om han gör det, vill säga) så tänker jag kura ner mig i sängen och titta på en film. Imorgon har vi inga tider att passa och behöver inte alls kliva upp i någon vettig tid! Åh, så härligt det är.


Jag vill redan se Pirates of the Caribbean filmerna igen. Undrar varför?

Detta är svaret :


Jag döööör!!

(bilden har jag för övrigt som bakgrundsbild)

 


Nej, nuså.. nu säger jag nog godnatt till bloggandet.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards