Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 19 juni 2011 22:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 19 juni 2011 20:32

Idag har jag segat hela dagen & inte gjort någonting man kan kalla vettigt.

Jo, kört en maskin tvätt.. men inte mer än så.


Gårdagen var suverän & jag hade superkul. Vi sov kvar hos Matthias föräldrar och jag gav upp vid 02-tiden inatt och kröp i säng. Matthias kom upp vid 7 imorse och dom andra höll igång till fram tills 10-tiden i förmiddags.

Hur orkar man? ;P

Träffat nytt, supergött folk & haft superskoj.


Nu ligger jag nedbäddad i sängen. Måste komma i säng i tid eftersom klockan ringer äckligt tidigt imorgonbitti. Ett jobbpass mellan 7 - 16 står på schemat, och därefter kommer min älskade unge hem från sin far.

I love it!


Dyker nog in ett skyddat inlägg efter detta också.

//

Ovido - Quiz & Flashcards