Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 18 juni 2011 16:18

  puss & ha en nice kväll !

Av Linda Lindqvist - 18 juni 2011 12:07

Morr'n!

Eller ja.


Sitter här med kaffekoppen & försöker komma igång som människa. Är trött i skallen idag & borde sätta igång med allt fix! Ta ett bad, fixa naglarna, käka, snygga till lite här hemma & till sist göra mig själv iordning.

Åker hem till Matthias föräldrar vid 16-17 tiden någongång.


Börjar bli lite lagom trött på regn & rusk! Vart tog värmen vägen!? Jag gillar regnet & myset när man bara ska vara inne, men nästa vecka när jag har lilleman hemma så vill jag ha sol & värme! Man kan ju alltid hoppas.


På måndag jobbar jag 7 - 16, sedan är jag och Hugo lediga på tisdag, onsdag och torsdag!

Därefter jobbar jag hela midsommarhelgen, och jag jobbar kvällar dessutom. Så Hugo kommer att tillbringa midsommarafton hemma hos pappa, och midsommardagen här hemma tillsammans med lillasyster som är så fantastiskt underbar som hjälper mig med lilltroll när jag jobbar!

Tack, min prinsessa!


- - -


Annars så börjar jag få rätsida på det mesta. Jag har lagt ner alla funderingar! Jag tänker inte ställa frågor jag inte får några vettiga svar på.

Som jag alltid sagt, jag är den jag är.


- - -


Dags att hälla upp badvatten!

Ovido - Quiz & Flashcards