Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 14 juni 2011 22:54

Godkväll.

Orkar inte blogga, men försöker ändå.


Varit på möte & jobbat idag. Känns skönt att sätta igång med worket igen. Alla är ju så förbannat härliga! :)


Efter jobbet kom Angelica & hämtade mig - vi drog hem och jag slängde i slingor i hennes hår. Nu har hon nyss åkt hemåt & jag måste fundera på att krypa i säng snart.. är inte ett dugg trött, men klockan ringer 5.20 imorgon så det är väl bara att studsa i säng och se glad ut. Naat.


Jobbar till 16 imorgon, sedan ska jag knö hela dagen. Tänker inte ha ett enda jävla måste! Sådäså.


Nä, dags att försöka knö i säng. Tjing.

Av Linda Lindqvist - 14 juni 2011 12:02

Tjo!


Blöh, jag är trött. Somnade runt 02-tiden inatt.. men vad gjorde det? Låg och kikade på Johnny Depp i pirates innan jag somnade, så man sov gott ;)

hähä, sorry älskling!


Nu har jag fixat & donat lite.. har vaknat åt helvete fel idag och är inte alls på trevligt humör. Blev inte bättre av ett samtal som fick mig att tröttna heller.

Men det löste sig.


Jag är en jävla äcklig PMS fitta utan PMS idag.. men antar att man får lov att vara det ibland. Livet är inte så förbannat rosafluffigt jämt som folk vill framstå att det är.


Ska möta upp Angelica om en timme så ska vi iväg på möte, sen jobbar jag till ikväll. Med mina härliga jobbarkompisar omkring mig så blir jag förmodligen på bättre humör, tack & lov.


Fattas bara att idiotjäveln hör av sig av någon anledning idag.

Då åker telefonen i väggen.

Ovido - Quiz & Flashcards