Alla inlägg den 13 juni 2011

...

Av Linda Lindqvist - 13 juni 2011 14:30

..vad säger man?

..jag är lycklig.


  

Av Linda Lindqvist - 13 juni 2011 14:09

Hallåhallå!


Igår kväll vid 18-tiden åkte Hugo hem till morfar. Han längtade massor efter morfar. Fick en film igår som pappa skickade på när Hugo åker cross! Vilken tuffing till unge jag har.. sådär tuff var minsann inte jag när jag var liten.

Och den går bra fort den där oxå.


Idag börjar pappaveckan och Rossa hämtar Hugo hemma hos pappa, så jag träffar inte lillkärlek förän nästa vecka! Längtan & saknad. Men han är ju i trygga händer, så jag oroar mig inte.


Idag har jag hunnit med storstädningen än så länge. Skönt att ha det gjort!

Resten av dagen ska jag bara gå omkring och se dum ut, tills jag ska hem till Matthias ikväll. Skitväder är det också, så det blir soffläge hela da'n ;)


Imorgon ska jag på möte på jobbet 13.30, och direkt efter mötet så jobbar jag kväll och slutar 21.15 Ska bli skönt att sätta igång att jobba nu!


Näe, nu är kaffet klart.. tjing.

Ovido - Quiz & Flashcards