Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 9 juni 2011 22:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 9 juni 2011 21:29

Godkväller!

Vilken varm & härlig dag.

 


Idag har vi tillbringar eftermiddagen och en bit in på kvällen inne i Gävle hemma hos Emma & Idun. Har käkat litegrann, barnen har lekt på suveränt, ätit jordgubbar & glass och suttit ute och bara pratat skit och myst!

Tack för idag, flickor!


Vi kom hem för en timme sedan, ca. Hugo har ätit kvällsfika, borstat tandsingarna och har nu knölat ner sig i sängen och kikar i en bok innan det är dags att släcka lampan och sova. Själv ska jag fixa och trixa med mitt hår! Färgning x2! Så det kommer att ta tid.


Morgondagen och resten av helgen har vi ingenting planerat, förutom att vi självklart ska träffa och umgås med Angelica & barnen. Vad annars? ;-)


Det har varit så fantastiskt härligt att ha haft Hugo ledig i veckan. Få tid tillsammans med honom & bara ha det mysigt. Han blir så stor, min kille.. han är ett sånt charmtroll!

Och ännu har vi flera dagar kvar tillsammans innan det är måndag och byte från mammsen till pappsen.


Nästa vecka är jag ledig från skola, ledig från jobb & Hugo är hos sin pappa.

Vad fan ska jag hitta på?

Det är inte det vanligaste, kan jag tala om.


     


Ha en mysig kväll!

Skapa flashcards