Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 8 juni 2011 11:10

Hej å hå!


Gårdagen spenderades i skogen tillsammans med Angelica och barnen. Ungarna cyklade som aldrig förr & vi promenerade. Var ute i flera timmar i hettan och höll på att flyta bort. Huh.


Idag då? Junne är ute med polarna & härjar.. trodde jag. Precis när jag skrev det så kom dom in. Själv håller jag på att städa och jävlas. Mindre nice en sån här dag, men det måste ju göras.

I eftermiddag kommer mamma ner och hämtar Hugo och har honom till kvällen. Hugo saknar mormor, mormor saknar Hugo.


..och jag håller på att sluta röka! Jag klättrar på väggarna & kompenserar istället rökningen med en massa småätande. Jag blir tokig snart! Jag vill lyckas..


Hugo är ledig resten av veckan från skolan. Han gick igår, men blir nu hemma med mig tills på måndag då han ska till Rossa. Gött att ha honom hemma hela dagarna istället! Ungen min [v].


Dags att.. knö.

Skapa flashcards