Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

slänger in den sådan då.

Av Linda Lindqvist - 24 maj 2011 13:42

Är du kär? Ja.
Är du en sportfåne? Kan jag verkligen inte påstå!
Är du likgiltig? Nej, det hoppas jag inte.
Är du röksugen? Inte just nu.
Är du rik? Nej, verkligen inte.
Är du fattig? Nja kanske inte fattig heller.
Är du trött? Inte just nu..
Är du shoppingsugen? Det är jag alltid!
Är du töntig? Hehe, det är jag säkert.
Är du ressugen? Är väldigt res-sugen! Nu får vi se om det blir Turkiet eller Rhodos i september.. vill dock också till Norge!
Är du skolsugen? Verkligen inte.
Är du irriterad? Över att jag har redigt mycket skolarbeten som ligger och hånskrattar åt mig.. så, ja.
Är du festivalsugen? Nej.
Är du alkholsugen? Nej.. kaffesugen!
Är du saknad av nån? Det kan jag tänka mig! :-)
Smeknamn? Hm.. smeknamn vet jag inte. "Lindqvist" sägs oftare än Linda.
Bästa åldern? Lär väl ha varit tiden mellan årskurs 4 - 8.
Bästa tidningen? Veckorevyn & Cosmopolitan!
Hur sminkar du dig? Sminkar mig rätt sällan.. men foundation, mascara, ögonskugga & kajalpenna brukar det kunna bli.
När stal du senast något? Hmm.. måste ha varit i trean någongång.
Hur många timmar sov du inatt? 5 ½.
Vilken film såg du senast? Måste nog ha varit "Stygga pojkar".
Vilken internetsida besökte du senast? Lär väl ha varit facebook ;P
Vad sa du senast till vem? "Ha det fint, vi hörs". Till Hugos farmor som var hit.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? "Precis!" Av Matthias.
Vad gjorde du i förrgår? Låg med en redig huvudvärk efter lördagens bravader!
Vad har du gjort idag? Pluggat lite, druckit kaffe & diskat.. typ.
Vad ska du göra idag? Jag ska sitta bänkad framför datorn & tokplugga.
Hur många msn-kontaktetr har du? Är sällan inne på MSN, och har ganska nyligen bytt msn. Så väääldigt få. 30, kanske :P
Vilket land besökte du senast? Norge.
Hur många snälla känner du? Snälla? Hmm.. jag känner nog rätt många snälla! :)
Vad såg du senast på tv? TV:n står på jämt.. just nu discovery.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Glor på film genom playstationet.. Vad det är för märke på Hugos DVD vet jag inte.. orkar inte kika.
Senaste köp? Blev lite bas-varor handling på ICA igår.
Vad har du dåligt samvete för? Att tiden inte räcker till åt allt man vill!
Vad har du för skor? Äger rätt många par skor.. i alla olika former ;P
Vad har du på dig nu? Svarta mjukisbrallor, röd t-shirt.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Har inte lyssnat på musik idag.
Skulle du säga nej till sex idag? Nej.
Är du vegitarian? Nepp inte det heller.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till Hugo när han gick iväg till skolan.
Vad heter dina kusiner? Hampus och Benjamin. Och så har jag två kusiner nere i skåne som jag nyligen fått reda på att jag har.
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Kaffe.
Gillar du att laga mat? Nej! Det är skit tråkigt.
När sjöng du senast? Lär väl ha varit när jag diskade.
Håller du det städat? Jo, det tycker jag väl.. oftast.
Vad gör dig lycklig? Det finns mycket som gör mig lycklig. Både små & stora saker. Hugo, fina vänner, familj, fina & värmande ord.. listan kan göras lång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards