Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

nästan.

Av Linda Lindqvist - 24 maj 2011 13:20

Jo, men hallådär!


Så jag var tillbaka i bloggvärlden igen. Har tagit en redig bloggpaus av olika anledningar. Mycket omkring mig och äckligt mycket i skolan!

Har en miljon saker i skol-väg som ska vara färdigt innan tisdag nästa vecka. Några av uppgifterna ska vara inne redan torsdag denna vecka.

Och här står man som ett mongo & har ingen aning om vart jag ska börja!


Jag vill vara färdig med allting & slippa känna ångest när jag åker iväg till Skåne på onsdag nästa vecka. Så nu är det verkligen dags att ligga i..

Så denna vecka kommer Hugo att ha en riktig trök-mamma som är bänkad framför datorn med sjuhundra papper framför mig. Tur att han är så stor och kan roa sig själv med utelek med grannpojkarna!


Från i eftermiddag fram tills på fredag blir man bänkad här.. och jag ska fixa det, om jag så ska sitta uppe hela nätterna. Känns som att det blir en inhandling av energidryck, dextroxol och en jävla massa kaffe.


På lördag lägger jag eländet åt sidan & tillbringar kvällen tillsammans med Lena. Hon fyller år när jag är i skåne, så jag ska fira henne lite på lördag istället :) Lillasyster kommer hit och sover här tillsammans med Hugo då.



Ska hämta trollet på skolan klockan 15. Innan dess måste jag ranta ner på ICA och posta två brev och handla lite grejs.. fundera ut mat måste jag också göra! Världens tråkigaste måste! Laga mat..


Annars så flyter allt på.

Eh, eller nej. Fan, vad jag ljög. Det funkar inte alls.

Tur att man har ett bra teamwork med Hugos pappa, härliga polare som plåstrar om och blåser på såren och galet härliga föräldrar med respektive.

..resten av släkten kan vi dock sudda ut.


Kärlekslivet liknar en tornado. En sjujävla tornado som sliter med sig allt i sin väg. Men, det hör väl till livet antar jag.


Näepp, dags att.... göra nåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards