Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linda Lindqvist - 15 maj 2011 19:23

Godkväll!


Har haft en suverän dag idag. På leklandet härjade ungarna på som dårar & var blöta av svett! Men roligt hade dom & energi gjorde dom av med, dom små liven.

Så, tack Johanna för en super mysig dag!

Förhoppningsvis får vi någon fin dag i veckan, så vi kan dricka vin, lyssna på nostalgi-musik & ha det mysigt! ;)


Kom hem vid 16.30-tiden lite slappning innan det var dags för matlagning. Därefter stoppade jag ner Hugo i badet.

Nu ligger han i sängen & läser bok. Inte ett dugg intresserad av att sova!


Om en stund börjar hockeyn! Sverige - Finland.

Nu får vi se vem som tar hem segern.. jag och Matthias har slagit vad, så vi får se vem som tar hem priset! Haha.

Klockan 21 börjar BB också, så jag får minsann zappa mellan kanalerna. Naturligtvis ska det vara två program jag vill se samtidigt.. suprise! Naat.


Imorgon tänker jag inte göra mycket vettigt! Lite småfix så som att byta sängkläder och tvätta och dona lite. Men annars tänker jag tillbringa dagen med promenader med musik i öronen, mjukisbrallor & slapp.

Vad lat jag blivit.


Näepp, en rök på detta.. sedan bänka framför tv:n.

Hade ju varit kul med lite godis. Eh.

Av Linda Lindqvist - 15 maj 2011 10:15

Hallådär.


Gårkvällen var super mysig. Godis, chips, popcorn & läsk.. och sedan kurade vi ner oss i soffan för att titta på melodifestivalen och Erik Saade.

Hugos största idol, så han var eld och lågor!


Dock tyckte jag inte att någon låt var någon höjdare. Ingen man fastnade för!


Hugo orkade inte hålla ögonen öppna längre när klockan var 22.30, så då somnade han sött, som en slagen hjälte efter sockerkicken han fick.

Han får bara godis på lördagar & blir då mer vild än tam. Dock fick jag mig tusen goda skratt åt honom igår.. charmtroll! ;-)


Idag är det söndag.. veckans sista dag, och den tillbringar vi på leklandet i Gävle tillsammans med Johanna & barnen. Det ska bli superskoj.

Dom kommer och hämtar upp oss 12.30

Ett perfekt slut på veckan!


  bild från förra gången vi var där i mars.


Kameran följer givetvis med, så jag kastar in bilder ikväll!


Imorgon börjar veckan av tomhet & tystnad igen.

Faad, jag gillar det inte.


Veckan är inte direkt fullproppad av "måsten" heller.


Måndag : Hugo åker till Rossa. Inga planer.

Tisdag : Lektion 9 - 12. Åka till morfar på EM och fira honom som fyller år.

NORGES NATIONALDAG!! ;-)

Onsdag : Möta upp Angelica vid 13-tiden och följa med henne på en sak.

Torsdag : Inga planer!

Fredag : Inga planer!

Lördag : Partyyyyyy tillsammans med Matthias & Wall.

Söndag : Slappdag - som alltid.


Så, där var min vecka.. inte så mycket!


Nu ska jag dricka lite kaffe & sedan förbereda inför lunchen.


//


Ovido - Quiz & Flashcards