Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2011 19:44

Godkväll, godkväll!


Idag har vi inte gjort ett smack! Varit ner på ICA en sväng, sedan tog jag en dusch & Hugo har varit ute en sväng och lekt.. annars har vi bara glott på TV och haft en redig slappdag tillsammans.


Nu har vi tänt ljus överallt, plockat fram godis skålen & bara fortsätter vårat slappande. Klockan 21 ska vi se melodifestivalen.. men jag tror varken att jag eller Hugo orkar hålla oss uppe tills det är slut.


Veckan har gått fort! Imorgon är det söndag & sedan är det pappa-vecka från och med måndag. Kan inte förstå att veckorna med Hugo ska gå så fort. Mina barnlediga veckor går minsann inte alls fort.


Nä, nu ska jag uggla ner mig i soffan med Junne .

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2011 08:39

Visstja.. jag glömde!


Igår ringde pappa & sa att han har köpt en cross till Hugo!

Gissa om lilleman är glad?


Så vi kommer nog tillbringa en hel del tid uppe i Järbo så Hugo kan åka.

Tur att Mattias son, Donnie, också kör cross.. så kan jag & Hugo åka dit så dom kan åka tillsammans! :)


//

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2011 08:21

Godmorgon lördag!


Aaaah, ingen väckarklocka som skriker hysteriskt på morgonen.. ingen stress och ingen tid att passa. Härligt!


Idag har vi inga planer. Vädret är tråkigt & det ser inte lovande ut att det kommer bli fint senare in emot dagen heller. Så om vi inte beger oss iväg någonstans så kommer vi att tillbringa dagen inomhus.. om inte Hugo drar ut med polarna då.


Ikväll är det melodifestivalen. Hugo har tjatat om det hela veckan nu.

ERIK SAADE!!!!!!!

Uscha! Men bara att mysa ner oss tillsammans i soffan är ju guldvärt, sen om det är Hugo som är boss över fjärrkontrollen - det gör ingenting! :)


Imorgon efter lunch så blir det en tur in till Gävle för att gå på leklandet.

Vi åker dit tillsammans med Johanna & hennes två flickor! Det ska bli supertrevligt. Ungarna får härja, så fikar vi och pratar strunt! :-)


Hugo har precis käkat frukost & jag ska fylla på kaffekoppen. Sedan plocka & dona lite här hemma.. sedan får vi se vad som sker !


//

Skapa flashcards