Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linda Lindqvist - 9 maj 2011 19:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 9 maj 2011 19:02

Grattis Niclas (Hugos gudfar) & Jenny till lill-pojken! :)

Av Linda Lindqvist - 9 maj 2011 17:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 9 maj 2011 17:10

Jo!


Dagen idag har varit helt OK. En blandning av snuskprat, gott arbete och härlig gemenskap. Vad mer begär man?


Hämtade hem jordens lortigaste unge från skolan idag.. men det spelar ingen roll hur lortig han är, för min andra halva är hemma och det är härligt. Dock blir det ett bad för honom snart.. någon måtta får det vara.


Imorgon är jag ledig, och tänker då ta tag i allt sjukt skolarbete som kommit efter pga praktiken. Jag skulle kunna göra mycket för att slippa plugget. Men jag får stå ut tre veckor till och hoppas på att jag klarar skiten. Sedan tänker jag inte ens gå baklänges och blunda förbi den där byggnaden! Eller.. ja, kommer vandra förbi skitstället varenda gång jag ska till jobbet i sommar.

Shit.


Har bäddat rent på sängarna, tvättat sängkläderna, lagat mat åt Hugo & kokat kaffe.. bara det att jag glömt att dricka skiten jag kokade för en timme sedan, så det smakar väl asfalt. Suck.


Måste komma ihåg att ta ett snack med Hugos far oxå. Tammefan att det alltid ska vara någonting på schemat. Jag vill SLAPPNA AV.

..men det kan jag knappt stava till.


Och en sak till.. jag är kär.

Förbannat kär, äckligt kär, jävligt kär.

Dock inte i en man, en kvinna eller något däremellan.


Ja, fundera ni.

Av Linda Lindqvist - 9 maj 2011 06:11

Morr'n!


Måndag. Ny vecka - nya tag!

Och idag är det en sån där härlig måndag, då jag vet att jag får knalla ner till Hugos skola i eftermiddag och hämta hem honom! Härliga känsla.


Idag befinner jag mig på jobbet mellan 7.00 - 14.00


Har börjat med nya mediciner för magen också, och det verkar faktiskt fungera helt OK. Ingen är gladare än jag! :)


Nä, dags att fixa det sista & ge mig iväg.


Hörs i EM.

Ovido - Quiz & Flashcards