Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2011 21:00

Lugnar ner nerverna med detta ;

http://www.youtube.com/watch?v=ziThYl6B2vw

...finns ingenting bättre!



Ska snart ut & vandra en sväng.. börjar jobba tidigt imorgonbitti, men behöver ändå komma ut & röra mig. Blir rastlös av att sitta hemma.


Är så gaaalet trött på Sandviken. Här får man inte tycka & tänka som man vill, man får inte ha några åsikter.. då blir man mindre omtyckt & borttryckt.

Men å andra sidan.. sedan när fan började jag bry mig?

NAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-)



Av Linda Lindqvist - 6 maj 2011 10:10

Morrn!


Åh, vad allt blev bättre igårkväll efter att jag pratat med Erik!

Vilken fin vän han är. Det är bara Erik & Matthias jag kan skratta helhjärtat tillsammans med, på riktigt. Och Angelica, förståss!

Vore ingenting utan mina tre hjärtan till vänner! :)

  


Längtar efter min andra halva också! Min lilla Hugo.

På måndag kommer han hem & då blir jag hel igen! :)


 


Jag har dom finaste i min omgivning.

Utan tvekan!

Skapa flashcards