Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Linda Lindqvist - 5 maj 2011 22:31

Godkväll!


Här sitter jag. TV:n är på i bakgrunden och några smålampor är tända. Det är tomt och det är tyst, vilket inte alls känns särskillt OK.


Jag funderar och spekulerar omkring det mesta. Hur ska allting bli i slutändan? Hur ska jag lösa saker och ting, och hur ska jag känna?

Jag kanske måste tänka om litegrann, välja en annan väg vid korsningen längre fram & kanske byta tankesätt. Det finns inga genvägar nu.. nu är det rakt fram som gäller, över alla hinder istället för att smyga förbi bredvid.


Jag ser fram emot den dagen jag lyckats! Jag har mina mål, och trots att det känns långt dit, så är jag ändå påväg! Och jag tänker inte stanna på vägen, jag tänker inte ens stanna och hämta andan.. nu är det kamp som gäller. Till 110 %.


Det känns som att jag inte kommer att få mycket sömn inatt.

Men det är, som sagt, för mycket ibland.

Precis som för alla andra.


[tack för att ni finns, ni fina som finns omkring mig just nu.

ni vet själva vilka ni är.. ni är fantastiska!]


Och.. tack till min otroligt fina jobbarkompis Camilla som finns för mig.

Du är så fantastisk & jag är så glad att jag träffat dig!

Utan dig hade det varit mycket svårare än vad det är.


//

Av Linda Lindqvist - 5 maj 2011 15:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 5 maj 2011 13:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 5 maj 2011 12:03

wöhöw .


Igårkväll jobbade jag kväll. Allt gick snabbt & smidigt & jag gick lite tidigare.

Knatade hem till Matthias efter jobbet för att glo på fotboll + att jag fick titta på dom sista 20 minuterna på bigbrother.


Låg & pratade med Erik i telefon halva matchen.

Om 26 dagar drar jag ner dit!

 

jag längtar.


Längtar oxå efter mitt lilltroll! Hugo var på disco igår. Han & Satu var hit och hämtade ett par jeans innan discot & jag är såå nyfiken på hur det gick för honom! Jag får ringa hjärtat idag & höra :) Mammas stora unge!




Om mindre än ett halvår är han 7 år. Då är han ju... för stor!

Fattar fortfarande inte vart tiden ta'tt vägen.


Ikväll jobbar jag igen. Jag ska plåga mig igenom dagen med något smärtstillande mot mensvärken.. ipren är inte OK pga magsåren. Så.. något annat! Jag får binda fast en värmekudde på magen eller nå't.


I helgen är det gävle cruising. WEEHO!

Eh, naat. Jobbar delad tur på lördag.. så det blidde inget sånt för mig.

Men vad gör det? Jag hatar äckliga raggare ändå ;)

FAAD.


Storstädat har jag hunnit med idag också. Nice! Nu ska jag fortsätta njuta av kaffet (som bli'tt kallt.. så får hälla i nytt) och ta en rök. Sedan slappa omkring tills det är dags att bli som folk & knalla iväg till w0rket!


Tjingeling!


 

Ovido - Quiz & Flashcards